تنهام گذاشتي ......

♥دنيای شيرين من♥







بین این دنیای کثیف و دنیای خیالی که واسه خودمون درست کرده بودیم گیر کردممم  ...

دنیامون حتی از دنیای خدا هم قشنگ تر بود ... یادته؟؟؟

بین عشق تو و فراموشیت ...بین بودن و نبودن ..بین  لمس نفسات تو سیاهی شب ...

هنوزم حس و حال تو .. تو نفسام موج میزنه ...

پس چرا اینقد زود دنیامونو فروختی به فاصله ها ؟؟؟

چرا باید آغوش تو سهم یکی دیگه باشه وقتی یکی اینجا هست که از دوریت داره میمیره؟؟

کاش الان صدامو میشنیدی که چطوری دارم با صدای بلند تو این غروب سرد هق هق میزنم ...

ببیییییین ... شب هم از چشمهای ورم کردم خسته شده ...

دستام اونقد سسته که حس میکنم خونی توش جریان نداره ...

میدونی تو این لحظه آرزوم چیه ؟؟؟

دلم میخواست میزنگیدی و  تو اوج گریه و هق هق من

با همون لحن دوست داشتنیت میگفتی:

سلاااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممم نفسم .... خوش میگذره ؟؟؟

و من خیلی ساده میگفتم ... بهرحاااااااااااااال ....



نظرات شما عزیزان:

برگ سبز
ساعت0:13---6 شهريور 1391
برای کسی که نابیناست الماس وشیشه فرقی نمیکنه

پس اگر کسی قدرتو ندونست فکرنکن تو الماس نیستی!

بدون اون نابیناست.


برگ سبز
ساعت0:12---6 شهريور 1391
گاهی وقتها دریاهوس میکنه به ساحل سری بزنه مهم نیست که ساحل اونو تحویل بگیره یا نه مهم ثابت کردن وفاداری دریاست.

PAYA SARI
ساعت9:29---5 شهريور 1391
کردممم رو درووست کن چي رو درست كنم داداش پايا:(

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ برچسب:,سـاعت نويسنده ♰măђşą♰
яima